Testimoni Pengguna Hroduk HPA

Testimoni Pengguna Hroduk HPA

Size
Price:

Read more

NAMA: NURUL AFIQAH OSMAN, 19 TAHUN.
KERJAYA: PELAJAR (STPM)

“Sebelum mengenali HPA, saya sering keluar masuk hospital kerana penyakit asma yang teruk selain sesunggut. Boleh dikatakan, sebulan dalam dua atau tiga kali saya terpaksa mendapatkan rawatan dan dimasukkan ke hospital. Ubat dan ‘inhaler’ (ubat asma dalam bentuk sedutan) terpaksa dibawa ke mana saja saya pergi. Alhamdulillah, selepas mengenali HPA pada 2005 dan mengamalkan beberapa produk seperti Kopi Radix dan beberapa herba yang dicadangkan herbalis HPA, saya kini tidak lagi menghadapi masalah asma dan sesunggut yang sungguh menyakitkan terutama ketika haid.”

 
NAMA: GHAZALI RAMLEE, 22 TAHUN
KERJAYA: PELAJAR UNIMAS.

“Saya menghadapi masalah usus yang serius sehingga menganggu pembelajaran saya di universiti. Apabila mengenali HPA dan menerusi nasihat herbalis saya mengamalkan herba Pelawas, Tuju Angin dan Kopi Radix. Syukur kepada Allah SWT kerana penyakit saya kini hilang selepas mengamalkannya selama enam bulan.”


NAMA: EMILLIA BACHEE, 30 TAHUN
STATUS: AHLI HPA SARAWAK.

“Saya mempunyai ‘sis’ (ketumbuhan) pada ovari dan doktor memaklumkan tidak boleh melahirkan anak. Namun, semuanya terletak pada kuasa Allah SWT kerana selepas mengamalkan produk HPA seperti Kopi Radix, Paramaria Plus dan beberapa herba lagi, ‘sis’ itu hilang. Saya kini berdoa untuk memperolehi zuriat.”
 
 
NAMA: ZAHRAH MINAN, 34 TAHUN
BRKERJAYA : PEGAWAI JABATAN AGAMA ISLAM.
 
“Saya mengalami masalah gastrik yang cukup teruk sejak 1994 lagi. Lambat makan saja, peluh dingin akan mula keluar dan perut terasa sakit yang amat sangat. Pada masa itu, setiap apa yang masuk ke dalam perut, akan keluar semula. Alhamdulillah, sejak mengenali produk HPA dan mengamalkan Kopi Radix serta Ubat Tuju Angin, penyakit gastrik saya hilang sama sekali.”

NAMA: ROKIAH BOHARI, 42 TAHUN
KERJAYA: LEADER SARAWAK

“Anak saya seorang yang ‘avarage’ sederhana saja di dalam kelas sebelum ini. Namun, dengan mengamalkan Omega 3, anak saya kini lebih berkeyakinan dan ‘menangkap’ pembelajaran di kelas dengan cukup mengkagumkan. Malah, anak saya juga dilantik sebagai fasilitator kelasnya dan pencapaian cemerlang dalam peperiksaan.”

 
NAMA: JEFRI ARMANDO DAN ANAKNYA, MUHAMMAD AQIL FIRDAUS, 2 BULAN
KERJAYA: AHLI HPA SABAH

“Isteri saya mengamalkan minum Kopi Radix sejak Muhammad Aqil di dalam kandungan lagi. Nyata sebaik dilahirkan, anak saya ini lebih cerdas dan pintar. Malah, ketika berusia satu bulan, dia mula menunjukkan tanda untuk berdiri dan tidak suka berbaring.”

 
NAMA: PRIZYLL JINIK, 20 TAHUN
ASAL: KOTA MARUDU, SABAH

“Saya mengalami masalah tangan pecah sejak kanak-kanak lagi. Perubahan cuaca dan menggunakan bahan pencuci atau sabun yang tidak sesuai akan mengakibatkan tangan saya mengelupas dengan teruk dan keadaan itu sungguh menyakitkan. Namun, atas nasihat ibu saudara saya juga ahli HPA, saya mengamalkan Teh Herba dan masalah saya hadapi itu, terus hilang,”

 
NAMA: SUZI SUGING BINTI ROBUYUT
STATUS: STOKIS HPA INANAM, SABAH

“Saya menghadapi masalah stres dan mirgrain sungguh lama. Ubat moden sudah banyak digunakan tetapi hanya bersifat penahan sakit. Selepas menggunakan Herba Tuju Angin dan beberapa herba lain, penyakit saya hilang sama sekali. Kina, saya menjadi stokis HPA kerana berasa yakin dengan produk keluaran syarikat ini selepas menggunakannya sendiri.”

Sumber: Majalah HPA News Edisi bulan Mei 2007

 
Kami menerima banyak testimoni dari pembaca DuniaHerbaHPA.com. Terima kasih diucapkan kepada anda semua yang sudi berkongsi di web ini. Justeru itu, kami memutuskan untuk membuat satu ruangan khas perkongsian testimoni pengguna produk HPA oleh pembaca DuniaHerbaHPA.com. Kami sedang berusaha untuk mengumpul semua testimoni yang ada dan ruangan ini akan dikemaskini dari masa ke semasa.
  1. zailah said,

    November 11th, 2008 at 11:44 am
    Assalamualaikum…
    Semasa saya melahirkan anak ke 3…saya menghadapi kesukaran utk melahirkan bayi saya dan menyebabkan anak saya tersangkut di lengan hingga menyebabkan anak saya tidak boleh menggerakkan tangan kirinya…doktor mengatakan anak saya mengalami erb palsy…iaitu kelumpuhan…saya cuba menggunakan minyak but but dan alhamdulilah dalam masa 2 bulan anak saya sudah boleh menggerakkan tangannya sedikit demi sedikit…sehingga hari ini saya tetap menggunakan minyak but but di tangan anak saya…dan dia dah boleh menggerakkan tangan kirinya seperti bayi² normal yg lain….terima kasih HPA
  2. mawardesa said,

    December 23rd, 2008 at 9:53 am
    Salam. saya mempunyai beberapa pengalaman mengenai minyak but2 ni.
    1. anak saya mengadu sakit perut,kemudian saya panaskan sedikit pada piring tembikar kemudian sapu diperut secara memutar bersama daun sireh. Alhamdulillah tidak lama sakitnya kurang dan dia mengatakan tak sakit lagi setelah bangun dari tidur.
    2. Anak buah mengadu sakit perut kerana perut kosong,saya titiskan sedikit minyak but2 dgn stgh gelas air suam dan campur sedikit madu. kacau n minum. Alhamdulillah pulih.
    3. Saya sendiri tiba2 gatal2 mata n merah. kemudian saya sapu minyak but2 atas n bwh kelopak mata. Alhamdulillah ia berkesan.
    4. Suami mengalami cirit2,saya syorkan minum minyak but2 satu sudu besar sblm pergi kerja. Alhamdulillah di tpt kerja dia tidak cirit lagi.
    5. Kesimpulannya,minyak but2 patut ada disetiap rumah sbg persediaan awal jika berlaku kecemasan. Terima kasih HPA.
  3. mawardesa said,

    December 24th, 2008 at 4:32 pm
    Salam…
    Saya ada pengalaman 2 orang anak saya mengalami ekzema sejak kecil.Baru2 ini saya cuba amalkan roselle kapsul,dibuka dan bancuh dgn sedikit air n tambah satu sudu kecil madu,kacau n minum.Bahagian kulitnya saya menggunakan sabuh bayi hpa sbg mandian n sapu bedak delima biji dibancuh dan sapu seluruh badan.
    Alhamdulillah stlh sebulan ekzema berkurangan n kulitnya pula semakin pulih,tidak seperti dulu.Selain itu masalah wheezing anak saya pulih bila diamalkan dengan madu.
    Terima kasih HPA kerana saya tidak perlu bergantung kepada ubat kimia yang mahal n mengandungi steroid lagi
  4. qutreen said,

    July 14th, 2008 at 8:52 am
    assalamualaikum,
    saya nak bg pendapat mengenai produk Herba Tuju Angin ni…
    dulu sy mmg susah nak buang air besar…3,4 hari sekali baru sy ada rasa nak buang air besar,tp sejak saya amalkan makan herba HPA ni….alhamdulillah masalah buang air besar ni selesai..dan setiap pg sy pasti akan buang air besar dgn lawas sekali..saya dah menggunakan produk ni dah 5 bulan..
    saya juga ada tanda2 gout..atas saranan herbalis HPA..sy skrg ambik 6 jenis herba HPA….
    1. kopi radix-ni saya ambil 3 peket sehari-alhadulillah rasa ringan badan dan hilang rasa mengantuk di waktu pg
    2. mega 3-
    3. herba tuju angin
    4. HB
    5. paramria
    6. spirulina
    yg pasti sy menggunakan tanpa was2..
    alhamdulillah kesihatan sy skrg bertambah baik
  5. Marini said,

    August 21st, 2008 at 1:29 pm
    Salam…saya baru mengamalkan Stoma-K ini hampir sebulan. Alhamdulillah berat saya sudah turun 3kg…ok la …saya pun x berani nak turun berat badan secara mendadak sgt. So turun sikit2 pun dah ok bg saya. Saya akan teruskan penggunaan herba ini kerana saya masih lagi belum mencapai berat yang diidamkan. Almaklumlah saya ni berbadan besar dan boleh masuk kategori obesiti, so saya mengharapkan Stoma-k berjaya menurunkan berat badan saya lagi.Mmg benar, Stoma-k mengurangkan rasa lapar tetapi setakat ini tidak memudaratkan kesihatan saya. 

Lagi Testimoni dari Pengguna
  1. Shainna said,
     
    April 16th, 2007 at 8:52 pm
    So far makan ok..melancarkan pembuangan air besar,tak de masalah cirit birit..nak lagi ok makan dengan Teh Asiatica Plus n Pelawas..Ok jerkk.Lagipun Stoma K, mengurangkan rasa lapar.
    Selamat Mencuba..
  2. niza said,

    February 25th, 2008 at 1:13 pm
    suami saya addicted minum kopi radik, pada masa yg sama dia perokok tegal, sudah 2 x dia deman angkara hisap rokok dan minum kopi radik. setiap kali deman dia berhenti merokok, kali ini dia baru sembuh demam dan baru je berhenti merokok, insyaalah dia akan berhenti merokok buat selama2 nya, dan itu juga janjinya pada saya dan anak2. amin
  3. Salinah said,

    March 29th, 2007 at 9:34 am
    saya telah mencuba kismis untuk anak-anak saya dan alhamdulillah dengan berkat taraf ingatan mereka meningkat. terima kasih hpa

0 Reviews

Contact form

Name

Email *

Message *